The Impact of Children's Affective Reactions Elicited by Commercials on Attitudes toward the Advertisement and the Brand

Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Flemming Hansen, Jeanette Rasmussen, Anne Martensen. Children: Consumption, Advertising and Media, Copenhagen Business School Press, 302 p., 2002
Liste complète des métadonnées

https://hal-rbs.archives-ouvertes.fr/hal-00584327
Contributeur : Emilie Breton <>
Soumis le : vendredi 8 avril 2011 - 11:08:12
Dernière modification le : vendredi 8 avril 2011 - 11:08:12

Identifiants

  • HAL Id : hal-00584327, version 1

Collections

Citation

Joël Bree. The Impact of Children's Affective Reactions Elicited by Commercials on Attitudes toward the Advertisement and the Brand. Flemming Hansen, Jeanette Rasmussen, Anne Martensen. Children: Consumption, Advertising and Media, Copenhagen Business School Press, 302 p., 2002. 〈hal-00584327〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

131