CO2-effects of online and brick-and-mortar shopping - results of a sensitivity analysis

Type de document :
Communication dans un congrès
Timmermans H. 18th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference, Jul 2011, San Diego, United States. European Institute of Retailing and Service Studies (EIRASS), 29 p., 2011
Liste complète des métadonnées

https://hal-rbs.archives-ouvertes.fr/hal-00737528
Contributeur : Sandrine Palmer <>
Soumis le : mardi 2 octobre 2012 - 09:39:48
Dernière modification le : mardi 2 octobre 2012 - 09:39:48

Identifiants

  • HAL Id : hal-00737528, version 1

Collections

Citation

Anne Wiese, Waldemar Toporowski, Stephan Zielke. CO2-effects of online and brick-and-mortar shopping - results of a sensitivity analysis. Timmermans H. 18th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference, Jul 2011, San Diego, United States. European Institute of Retailing and Service Studies (EIRASS), 29 p., 2011. 〈hal-00737528〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

121